środa, 17 sierpnia 2011

LADY GAGA - You and I (inspiracje)

Nie mam zamiaru, ani ochoty. Za późno. Oceńcie sami. Jak dla mnie bomba! Najlepszy teledysk w wykonaniu tej pani od czasów "Alejandro" o którym pisałem gdzieś tu i chyba też tutaj. W dodatku do mojej ulubionej piosenki z ostatniej płyty. Ja polecam, a Wy zróbcie z tym co chcecie.

AMEN FASHION.






Zastanawia mnie tylko, czy ta pani nie próbuje kopiować samej siebie...

Image Hosted by ImageShack.us
W sukni od Alexandra McQueen

Image Hosted by ImageShack.us
hmmm... prawie jak Tilda Swinton w 'W'

Image Hosted by ImageShack.us
Na okładce 'Vanity Fair' z września 2010

Image Hosted by ImageShack.us
Jakiś lajf, miesiąc temu...

Image Hosted by ImageShack.us
Podczas 'Much Music Awards'

Image Hosted by ImageShack.us
i na koniec słynny/a? Jo Calderone w 'Vogue Hommes Japan'

Image Hosted by ImageShack.us

1 komentarze:

Anonimowy pisze...

CO TO ZA POJEBY?

Prześlij komentarz

Jeżeli komentujesz jako niezalogowany/niezarejestrowany to bardzo proszę o wpisanie imienia/nicku, gdyż ułatwi mi to odpisywanie na Wasze komentarze.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...