niedziela, 30 maja 2010

POMAGAMY! Przyłącz się!

Jakiś czas temu zostałem poproszony o pomoc. Zaangażowałem się w ten projekt całym sercem i prawie całym portfelem (zostawiłem sobie tylko parę groszy na fajki i ciuchy). Już w przyszłym tygodniu trafią do sprzedaży kutasie koszulki, które będą miały za zadanie wsparcie finansowe akcji. Trafiło mnie bo pomimo tego, że nienawidzę dzieci to wbrew pozorom jestem mega wrażliwy na ludzką krzywdę.

Ale od początku...

O pomoc poprosiła nas jedna z użytkowniczek serwisu MaxModels.pl - Ewa. Otrzymaliśmy maila o następującej treści:

"Witam Was serdecznie.

Pisze do Was o prośbe pomocy dla mojego syna. Mój 2,5 letni Oliwierek ma stwierdzoną Neuroblastome IV stopnia z przeżutami do szpiku i kości. Jedynym dla niego możliwym i bardziej skutecznym leczeniem jest klinika MSKCC w Nowym Jorku. Aktualnie jesteśmy w Klinice onkologii i hematologii dzieciecej we Wrocławiu na Bujwida, ale po rozmowie z p.doktor ich leczenie to raczej ruletka. Jesteśmy załamani ponieważ koszty są naprawde ogromne około 360,00 tyś dolarów! Nie wiem co mam już robić odchodze od zmysłów bo z jednej strony wiem że musze być silna dla swojego dziecka a z drugiej czuje bezradność, nie wiem gdzie mam prosić o pomoc.....
Prosze Was o jakikolwiek kontakt ze
mną podam nr tel. 608 *** *** moje imię Ewa.
Bardzo bede wdzieczna za odpisanie badz skontaktowanie się. Nasz czas ucieka nieubłagalnie dlatego, błagam o pomoc.
Pozdrawiam."
Pomoc dla Oliwiera

Oczywiście, zanim podjąłem jakiekolwiek kroki związane z pomocą, informacje z maila sprawdziłem u źródła i stety niestety jest ona w całości prawdziwa.
Na dzień dzisiejszy pragnę zadeklarować chęć pomocy. Od 1 maja 2010 roku do odwołania wszelkie dochody z reklam na WSZYSTKICH MOICH BLOGACH, tekstów sponsorowanych, reklam partnerskich itp. przekazywane będą na konto fundacji. Oprócz tego w najbliższej przyszłości mamy zamiar zorganizować kilka cyklicznych pokazów mody w największych miastach w Polsce, aukcje charytatywne oraz kilka innych eventów, mających na celu zebranie jak największej ilości pieniędzy na leczenie Oliwiera.

Jeżeli nie jesteście obojętni na ludzkie cierpienie, cierpienie niczemu niewinnego dziecka dołączcie do nas. Wszelkich informacji udzielamy pod adresem marciniak.stylist@gmail.com

Masz jakikolwiek pomysł, którym chciałbyś pomóc? Dołącz!
Nie masz pomysłu, a również chciałbyś pomóc? Dołącz!

Każda, nawet najmniejsza pomoc przybliży Oliwierka do wyzdrowienia!

O przebiegu akcji będziemy informować na bieżąco na łamach bloga.

P.S. Nie liczę na żadne słowa pochwały, albo krytyki! Podoba Ci się pomysł - dołącz. Nie podoba się nie komentuj. ave.



No i jeszcze tandetna nuta, która łazi dziś za mną krok w krok:





10 komentarze:

Fetysz pisze...

Nie komentuję.

Unknown pisze...

@ Fetish:
zrozumiano. bez odbioru ;)

BananaNANA pisze...

Mail wysłany. Czekam na rozwój akcji. Jestem gotowa pomóc jak tylko będę potrafiła!

Unknown pisze...

Odpisałem. dziękuję za zainteresowanie i pozdrawiam serdecznie ;)

Biurowa pisze...

Marciniak, a czemu nie lubisz dzieci?

Unknown pisze...

po kilku sytuacjach jakich bylem swiadkiem najczesciej w sklepach, kidy dzieci wymuszaja histeria na matce jakis zakup..... wzialbym po prostu takie dziecko za glowe i ... (pierwszy raz w zyciu CENZURA) poza tym dzieci smierdza i sa glosniejsze ode mnie ;)

Biurowa pisze...

Przesadzasz :)

Unknown pisze...

nie wydaje mi sie ;) byc moze po prostu nie jestem jeszcze na tyle dojrzały emocjonalnie..

Anonimowy pisze...

Biurowa: Dzieci są straszne;/ Kochane przez 5 minut, ale jakbym miał się zmagać z tymi wszystkimi fazami ich dorastania, które opisuje psychologia rozwoju, to bym zwariował. Dlatego tak bardzo powidziam rodziców :P

Unknown pisze...

a nie mowilem ;p dzieci po prostu z definicji nie moga byc fajne ;p

Prześlij komentarz

Jeżeli komentujesz jako niezalogowany/niezarejestrowany to bardzo proszę o wpisanie imienia/nicku, gdyż ułatwi mi to odpisywanie na Wasze komentarze.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...