sobota, 19 czerwca 2010

NAPIERamy!

Drogie, kochane wspaniałe robaczki - nie mam siły. Napiszę Wam coś jutro. A właściwie nie coś tylko opiszę mój cały jakże zabawnie popierdolony tydzień. Żeby nie było, że wiecie.. tego, to pamiętajcie - jutro wybieramy! A właściwie NAPIERamy! Oczywiście niczego nikomu nie sugeruję, jednak przejawom wszelkiej zoofilii (w postaci różnych kotów, kaczek), buractwu z solarium czy też bez, neonaziolom od myszki mikki, pisiorom i tym podobnym przejawom DEWIACJI, uważanych przez polskie społeczeństwo jako NORMALNE - mówimy stanowcze i zdecydowane NIE!!!

Zróbcie dobrze. Tak jak Wam serduszko i sumionko podpowiada. Najważniejsze abyście po prostu zagłosowali ;) ave.











10 komentarze:

bohomazy pisze...

A Karolak? ;(

Sumionko nie powinno podpowiadać, bo dużo osób będzie głosować wg niego, a nie wg przekonań. ;(

;(

Unknown pisze...

@ bohomazy:
karolaka nie lubimy wiec go nie ma. btw i tak go chyba z YT wywalili ;p

Paweł Zegarow pisze...

:) właśnie zaraz wychodzę napierać :)

Unknown pisze...

@ Paweł Zegarow:
i bardzo prawidłowo! ;)

Anonimowy pisze...

chciałem zagłosować świadomie. spędziłem godzinę na wikipedii (mam nadzieję że strony są redagowane przez zwolenników i obiektywne w kwestii programów). w każdym razie, w każdym artykule były elementy z którymi się zgadzam i takie, które przyprawiały mnie o stwierdzenie "temu panu podziękuję"
trzeba chyba postawić rozsądek ponad przekonaniami - w II turze to się będzie liczyło.

kij w mrowisku pisze...

a co ci się stało w niedzielę? lepiej już?

Unknown pisze...

kiedy coś nowego :)?! czytać i patrzeć się chce. btw zapraszam na mój nowy adres www.pawelzegarow.blogspot.com

Unknown pisze...

@ Paweł:
prawdopodobnie dzisiaj ;)

Katarzyna Pisula pisze...

Tez domagam się czegos nowego.

Unknown pisze...

zaraz cos naskrobie ;p

Prześlij komentarz

Jeżeli komentujesz jako niezalogowany/niezarejestrowany to bardzo proszę o wpisanie imienia/nicku, gdyż ułatwi mi to odpisywanie na Wasze komentarze.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...